10/8

jaha då har helgen också gott,
i Fredes hämtade jag Elin halv 9 ute i Asumndtorp så körde vi bort o handlade på ica. sen bar d av till Halmstad för en heldag på äventyrslandet där väldigt roligt vi kollade på kända byggnader i mini format o belive it or not men Asmundtorps kyrka fanns med "stolt" :) sen var där hästar som elin matade med gräs o vi åkte karuseller o badade d va jätte roligt tills en äldre kille i 30-35 års åldern säger  till elin när hon inte lyssnade på mig: man lyssnar faktiskt på sin mamma. eehhh jag blev helt stäld och sa till honom ja men man lyssnar på sin stora syster också:)  Så sa han: oj förlåt, ja du såg faktiskt lite ung ut,   hur gammal känner man sig inte då hallllå, Elin e 8 o jag är 21 då skulle jag varit 13 när jag vat gravid, nä tack tror inte d va?
men men vi forstatte o bada o åka sen va d ju dax o åka hem, väl hemma packade vi in grejorna i lägenheten o gick ner i stan för att äta med mamma o björn o Andreas, vi åt pizza hos malin som jobbar på en pizzeria nere i stan:)
sen gick vi hem o somnade bums, 

Lördag morgon väckte Elin mig halv 9 så d va bara till o gå upp, sen körde vi ut till asmundtorp o hängde ma mamma o bbjörn o malin till lödde o handlade sen när vi kom hem så satt vi ute i trädgården o fikade o pratade sen gick björn in o spelade GH jag frågade fall jag fick provade javisst sa han hahaha jag slog honom :) blev inte så glad då:P sen  grillade vi på kvällen o åt gott:) sen spelade vi gin o rummy så roligt o vem vann??? JAAAG:)

söndagen vaknade jag vid halv10 hemma hos mamma så gick upp åt lite frukust o sen gick jag ner till pappa så skulle vi till hbg på auktion fy fan va mkt folk o varmt som hundan, svetten rann o folket trängdes men d va roligt, eller ja, auktionen va rolig men d finns ju roligare saker att göra, men hänger absolut med flera gånger, inte för att jag är intreserad av d men d e så få gånger jag o pappa gör ngt själv så d gör d hela roligt:D han fick iaf 2 tavlor som han ville ha dem var jätte fina, sen åkte vi o åt på Mc sen åkte vi hem till asmundtorp så jag kunnde ta min bil o köra hem sen cyklade jag bort till therese som fått nyvklarna till sin nya lägenhet:) o hjälpte henne o flytta en massa saker o sätta på plats o så:)

idag ska jag hjälpa therese o fortsätta flytta men inte förens ikväll efter 6 ngngång så får väll  se vad som händer innan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0