2/8-09

idag  blev jag väckt kl 1600 av linda som ringde så d va väll bara till o gå upp:P
sen hängde ja med dem hem o åt lite mat o spelade GH med trummor väldigt roligt men svårt:P

under tiden ja va hos linda ringde d i min telefon, pappa stod d på dispayen så jag svarade men så fort han sa hej fick ja en konstig känssla i magen men han sa inget o vi pratade en stund o sen sa han att sebbe (min kusin) satt fast nere i cypern o fått svininfluensan, jaja sa jag bara som trodde han skämtade o pappa bara,
-jaja säger du
Jag, ja vadå då
pappa- han har blivit sjuk
JAg- skämtar du
pappa- nä

då blev jag helt tyst jag som trodde han skämtade men nä han menade fullt allvar visst inte vad jag skulle säga blev ju såklart jätte ledsen, d e ju ingen höjdare o vara där nere helt själv o ha ingen anning om när man ska få åka hem fy f*n asså

lite senare när jag samlat mig ringde ja pappa igen, hade ju typ 1000 frågor när han kom hem hur d va osv jag blev ju så chokad när pappa ringde o sa detta så visst inte alls vad ja skulle säga men pratade presic med alex min andra kusin alltså sebbes bror han får antagligen komma hem på onsdag så vi får väll se hur d går o hoppas verkligen att han har d bra så långt borta hemifrån,,

hörs imorrn bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0