3/8

helllu,
pigg o vaken sitter ja framför datorn o skriver lite ställde kl på 09,00 för att gå upp o flytta bilen:P sen har ja varit vaken sedan dess:)

sitter här o tänker lite ni kommer kanske ihåg att ja skrev o berättade att jag varit i mantorp o så träffade mkt trevligt folk där, men där va en kille, vet inte vad det var hos honom som fick mig att känna som jag gör, kan inte sluta tänka på honom, han måste verkligen ha ngt speciellt som jag lagt märke till men kan inte komma på vad, känner mig helt förvirrad eftersom i vanliga fall har jag jätte svårt att öerhuvudtaget bli kär eller förälskad bara så...kär d e ja ju inte nu heller e nog lite mer förälskad;) 
men vet inte vad ja ska göra menar hallå d e typ 60 mil mellan oss om inte mer.

jag har ju haft planer på att flytta upp till dalarna innan men inte för ngn killes skull mer för att där e så otroligt mysigt uppe.
fall ja hittat ett jobb där uppe hade ja inte tvekat en sekund, det ända som får mig att tänka 2 ggr innan jag gör ngt är mina systrar hur ska jag kunna stå ut o va 60 mil ifrån dem????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0