4/8

jaha andra dagen på semestern o jag sitter med telefonen i örat o ringer lassarettet här i landskrona d ända jag har hört nu i 20 min är: din placering i kön är nummer2! 
blir man trött eller??  har haft feber igår o idag o halsont sen i söndes, men har inte tänkt ngt mer på d, förrens för typ 45 min sen när ja stod framför spegeln o tänkte ja skulle se fall d så konstigt ut i halsen o ja d gjorde d vänstra sidan av halsen är alldeles vit o svullen, så fick ju ringa till sjukvårdsupplysningen o prata med dem så gav hon mig nummert tilll lassarettet i landskrona o JA nu precis blev ja nummer 1 i kön:)   får väll se vad dem säger antagligen får ja en tid tills imorgon förhoppningsvis så jag får ngt som hjälper för d gör sjukt ont i halsen:(

nu till ngt roligare pratade med jonas innan idag, (han från borlänge) fick hans msn så nu sitter vi o snackar där ist:) 
litte lättare än o skicka sms fram o tbk,   får väll se om han kommer ner till vallåkra nästa helg hade varit skit kul men men d e ju en bit o åka:(

hade planerat att spela minigolf imorrn med mamma och systern vi får väll se hur d går med d nu när jag blivit sjuk:( 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0