6/8

jippie, nu har d fina vädert kommit o jag mår bra igen helt underbart:)
carolina ringde o väckte mig kl 11 idag o frågade fall a ville komma ut till henne  offcourse:)

så tog på mig o gick ut kom typ 3 steg ut o upptäckte att d va ju sjukt varmt ute så in igen o byta till shorts o en kortärmad tröja, sen bar d av till A-town:)

blev typ 10 min solande o fotokollande sen gick jag upp till mamma o hälsade på, gick ut en runda med muzze också han e så gooo den hunden asså, när jag kom så smög ja in i trädgården för ingen skulle se mig o stod o vinkade o höll på för att muzze skulle reagera iaf o d gjorde han silket liv d blev på han osså skulle han ju springa o hälsa men han sprang på fel sida altanen, så han stod o hoppade där vid kanten o skällde innan han kom på att han kunde springa runt om:)

men men nu ska ja till therese sen ska vi iväg o kolla bio utomhus här i L-a blir nog trevligt.


BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0