alla hjärtans dag

Jaha då har d vatt alla hjärtans dag o helgen är över, tycker den dagen e så himla onödig tänk på alla som inte har någon som får sitta helt själv den dagen hur kul e d?? Man ska väll inte behöva ha en viss dag då man ska visa hur mycket man tycker om varandra, ska man inte visa det alltid??

men men annars har helgen varit bra har varit ute o gått lite i pålsjöskog o matade ankorna,:P Nathalie tyckte d va väldigt roligt:)

JAg har även fått min bil lagad, nu hör man knapt att jag kommer:D fy fan vad d lät innan, där va ju hål på den bakre ljuddämparen så den fick ja köpa ny inte så billigt men men d e sååå skönt o åka i bilen nu iaf..

idag har mamam o mina systrar varit här o ätit frukust sen gick vi ut en runda med nathalie o linda matade ankorna även idag:P o mammas hund muzze va med, han e helt vild skulle jaga ankorna, inte kul med tanke på att d va mkt snö så jag hade 2 val, 1: kasa efter hunden rakt ner i vattnet eller 2: sätta mig ner på rumpan i snön med bara jeans på mig o dra i hunden. som ni kanske gissade valde jag alternativ 2 tänkte bättre bli lite blöt av snön än att bli genomblöt av en kall sjö brrrr...

nu sitter ja bara hemma carolina kom presic o lånade bilen hon skulle till ngn kompis i lödde så hon fick låna den.

ikväll ska ja hem till linda o sony o nathalie o äta middag, sen ska jag nog träffa andreas så d blir inte mer sksrivande idag så ni får ha d så bra så länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0