A-town

just nu sitter ja ute i asmundtorp hemma hos pappa, han o helen har ju åkt till carpe verde i morse, så ja e här ute i ingenstans nu o umgås me mina systrar.

jag o carolina sitter o pratar me malin om hennes sex liv vi tycker d e väldigt roligt men malin tycker vi e mest pinsamma o vill bara gå härifrån:P

i morse passade ja muzze så vi va ute o gick en runda blev att vi kom hem till maja o fick lite mat där sen kom hennes "kompis" anita o mormor dit mkt trevligt sen åkte ja muzze o malin hem till mamma o sen hämtade ja elin i skolan så åkte vi hem o spelade monopol o JAG van:)

nu ska ja snacka vidare med mina systrar så vi hörs sen ha d naajjjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0