asmundtorp igen

sitter nui ute i asmundtorp igen pappa o helken e ju som sagt bortresta o idag e carolina hos johan så ja e här o störar mig me malin:P

hon ska slinga mitt hår sen om jag e snäll sa hon så jag får väll försöka o anstränga mig lite:)

annars har ja vat ledig idag så ja blev bjuden på kalas hos carina mkt trevligt mkt folk o mycket god mat, Carina gör värdens godaste mat:)

imorrn ska ja jobba 4 till 9 så inte så länge men men ska även passa muzze imorrn, så d blir ut o gå lite med honom funderar på o gå ut vid havet men d blåser så himmla kalt där så vi får se imorrn hur vädert blir... hörs imorrn

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Konstig

hoppas du e snäll då:)

2009-03-06 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0