1/9

jaha presic hemkommen från therese d öser ner ute så jag blev helt genomblöt:P

lite som hänt sen sist jag skrev kanske,,
hmm har nog gett upp hoppet om jonas ni vet han jag träffade i mantorp känns som d blir lite förlångt,
men men d e bara att fortsätta:)

o d har ja gjort;)
tror d va en  elr två veckor sedan som jag o en tjejkompis va ute o gick o träffade 2 av hennes killkompisar  o efter d fick hon ett mess om att han ena tyckte ja såg bra ut o vi snackade lite fram o tbk över internet men inget mer men ikväll hörde hans polare av sig o vi snackade på msn sen via sms:) så vi bestämmde att vi skulle ses på torsdag så får se hur d blir kommer säkert bli jätte kul:)


imorrn ska ja o mamma ner i stan o fika lite:)

sen ska ja träffa linda på eftermiddagen o på kvällen blir d den vanliga men mycket viktiga o roliga kvällsrundan med therese:)

ha d så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0