28/9

Malin kom hit igår o sov över så vi satt o snacka massa skit o kolla tv:9 sen va vi o fikade hos mamma imorsen, sen va ja hemma hos carolina, städ dags va d där dem flyttar ju på torsdag, ska jobba ikväll 5-9 så inte så länge, det blev ju inget med resan till sthlm o swedenrock kryssningen så jag försöker hitta på ngt annat man kan hitta på, nu när jag ändå e ledig hela den helgen känns d som d hade varit roligt o skönt att komma bort från vardagen några dagar så vi får väll se hur d blir, har vat ute på nätet o kollat några stugor så kanske d blir småland, men mne d blir säkert bra, e så trött på att veta vad som händer vakna jobb sova eller umgås med kompisar men d känns som d e samma sak alltid o gör alltid samma saker därför känns d ännu bättra att försöka komma iväg några dagar,

har funderat ett tag på o pierca mig, men vet inte fall jag vågar riktigt men tror jag har bestämmt mig nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0