2/4-10

Första april igår, ngn som blev lurad?? Jag blev... :@ Carolina, ska inte tro nästa gång hon berättar ngt:P haha
 
men men, va ute igår, va på cantina i hbg d va ju rock kväll där:) hade hur skoj som helsy, dansade o träffa mkt trevligt folk,

men varför e man så dum i huvudet o tänker på allt när d e försent, hur kan bli såå tokig i en kille man träffat typ 20 min?? aahhh blir hell tokig, men men han lär man väll inte se igen:(

ska ju ha partii ikväll, blir ganska många för min lilla 2:a :P men ska nog gå bra, finns d hjärte rum så.....
o ska träffa Malins pojkvän för första gången, ska bli skoj:)

så nu sitter man här, bakis som jag vet inte vad, o måste städa hela lägenheten, o Malin kommer snart, aaa hur ska ja hinna allt??

måste skynda mig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0