10/3-10

Jobbat 10-17,15 idag haha, jag som alltid brukar va itid, tror ni inte jag försov mig?? jodå, 09,45 vaknade jag o shit, men va på jobb 5 över 10 d e bra jobbat:P

ska ut o gå en runda med Linda, Nathalie o Sony nu, sen blir d litta kaffe rep här hemma sen blir d väll ngn film hos Linda:)

har gjort om i sovrummet juh, har flyttat sängen o i gattet vid fönstert har jag gjort en Walk in closet:D
så nu väntar jag bara på en ledig helg så jag kan åka ut o snickra ihop en STOR sko vägghylla till alla mina 1000 skor hos mamma :) sen blir d sketa bra:)

ledig imorrn då blir d sov morgon o sen middag hos Maja vid halv 4 :) ska bli skoj längesedan jag träffade gammelmormor maja:)

men nu ringer Linda, måste rusa ska ju ut o promenixa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0