16/3-10

Kollade precis på dating in the dark, asså d e ju helt fel, dem skulle inte fått se varandra innan dem fick bestämma om d vill fortsätta träffas elr ej, alla som inte kommer upp till balkongen har ju baserat sitt beslut på den andras utseende, inte rätt tycker jag, vissa av dem har ju hur bra person kemi som helst, o tycker om varandras sällskap, men så ser dem varandra o skiter i d, visst, träffar man ngn ex ute på krogen så går man ju inte fram till den fulaste kille o tänker nä men han e nog jätte trevlig, men ändå anmäler man sig till ett sånt program får man ju basera d på person kemin, e den rätt så spelar de väll inte så stor roll hur den andra ser ut???


nu till en annan sak:) ska tattuera mig snart, fick ju d i present när jag fylla 20, va ifs ett tag sen men har inte kunnat bestämma mig förens nu, har bestämmt mig för o göra en typ blomster ranka från skuldran som går snett ner över höften o slutar typ mellan knäet o höften, men har ju en skorpion på skuldran, skulle vilja göra ngn fin, men ändå fräck övergång så dem koplas ihopa, ngn som har ngt förslag??


ledig imorrn, ska iväg o kolla på en lägenhet:D ska bli skoj e lite skeptisk mot furulund men ändå, d kan väll bli bra:) dår se hur d känns imorrn, sen ska ja ut en runda i skogen me carolina o vovvarna så dem får leka lite,

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0