10/5-10

O.M.G  hittade en gammal bok som jag skrev i när jag var 15, silka problem man hade, dmen då tyckte man att man var helt ensam i hela världen, o dem problemen var världens undergång, med jobbiga föräldrar som inte fattade någonting, med killar som var si o killar som va så... det är inte förens nu när man blivit äldre som man förstår hur mycket sina föräldrar verkligen varit där för en, hade inte mina föräldrar brytt sig, hur hade det sett ut då??? med allt skolkande från skolan, festande, tjuvrökning o allt, skolan, o utbildning ahde jag ju inte haft, det var mamma o pappa som fick mig att gå till skolan, o körkortet som jag inte brukade allvar med, hade inte dem varit där under hela min uppväxt, vad skulle då hänt, men så tänker man juu inte när man är 15 bast o föräldrarna bara e ivägen för allt roligt, idag är jag jä*ligt glad över att mina föräldrar va så "jobbiga" hade dem inte varit d hade jag inte haft något, o vet inte hur det hade gått, så tack så mycket för att ni va "jobbiga":) älskar er<3


nu till något annat, personalfest i helgen juh:) var hur kul som helst, med 5 kamp o grejer:) blev en tidig med trevlig kväll, o på fredag blir det utgång med willys brudarna igen:) varnar hela skåne i förväg, ingen som vet vad som händer när vi e på G ;)

hur kan en kyss förändra hur man ser på den personen så helt o hållet??

hittade även något i min bok som jag skrev när jag va 15 som verkligen stämmer, så helt ute o cyklade var man ju inte:P
:
I´m not you...
I´m not she...
I´m just the simple girl i was born to be...

kanske inte så enkel efter allt men men d blev ju bra tillslut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0