4/5-10

oj oj oj, silken helg....
började med inventering i fredes, ifs bara till halv 10, sen blev d litta partii här hemma, gick o la mig vid 3, sen upp o jobba 7-5, sen partii hos markus, asså d e nog den galnaste helgen jag varit med om på länge:P men skoj va d iaf,
sen på söndagen blev d tacos hemma hos Linda:)
o igår va d grillning hemma hos mamma, såå gott, o när jag kom hem, så gick jag in i världens finaste o renaste lägenhet:) då hade mamma, mormor, morfar o elin varit här o städat medans jag var på jobb:) sååå glad jag blev, tack så jätte jätte mycket:) finns inget värre än o komma hem till en skitig o ostädad lägenhet efter en helgs festande när man även jobbat hela helgen, blev överlycklig, nu sitter ja o flabbar med therese, så får återgå till d innan hon blir uttråkad:)
ha d såå bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0