8/9-10

jaha, imorrn börjar stegtävlingen på jobb:) vi SKA vinna över kassan, vore ju skam annars,,,

mhm, vad har hänt på sista tiden, inte så mkt... jo men vänta nu, jag var ute o sprang i måndes, asså d e helt sjukt, har fortfarande ont i benen:P jag fick ngn energi kick så tänkte why not? men d skulle ja ju inte gjort, sist jag sprang en runda va ju hur länge som helst sen, typ när man gick i skolan o blev tvingad till d:P

sen finns d människor som lägger sig i allt för mkt, sköt dig själv o skit i andra, tycker d stämmer ganska bra,

blir så irriterad på folk som bryr sig bara för att d ska så va, har man en gång visat vad man går för, kom då inte med dumma komentarer o låtsas att du bryr dig nu.....


skulle egentligen försöka leta upp en låt igår, men så råkade jag trycka på fel men fel blev rätt, va hur bra som helst o stämmer till 100,, tror alla kommer ihäg Emilia med big big world, men denna låten har jag aldrig hört förr: daddy´s girl:)

nä, nu ska jag lyssna vidare ha d så bra puss o kram skummbanan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0