25/8-12

Hejsan hoppsan:)
För er som inte vet, så har jag fått jobb i Barcelona o flyttar på söndag, om 2 dagar, AAAH ska bli sjukt spännande o roligt men såklart tråkigt att lämna alla här hemma, har packat o tömt lägenheten, så nu ekar d som satan här:p d e helt sjukt att alla mina saker kläder mm som jag ska framöver får plats i 2 resväskor, o då fick jag ändå med mig alla mina fina skor:) happy happy,

Blir kräftskiva i kväll hos mamma o kalas hos farmor imorrn så får säga Hejdå till alla:(

Kommer sakna alla sjukt mkt, alla familjemedlemmar som alltid funnits 10 min bort, alla kompisar som funnits i närheten o det värsta är nog med Linda o hennes familj, kommer sakna dem sjukt mkt, e ju typ inneboende där:p gör allt med dem, o inte så lilla Nathalie hon förstår ju inte riktigt att det inte bara är till att gå en bit så r jag där, men hon har iaf förstått att det är flyget som gäller, dock tror hon man kan flyga närsom o att d tar typ 5 min:) lilla Goa tös, o milo, kommer ju missa sjukt mkt, när d gäller nathalie har jag varit med om hela hennes uppväxt, jag e ju hennes govän som hon säger, att inte kunna va med om det när d gäller Milo känns väldigt tråkigt han kommer ju inte ens veta vem jag är när jag kommer hem igen....
Men men, får hoppas på att dem kommer ner litta då o då:)

Kram på er alla:)

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0