31/8-12

hejsan hoppsan,
 
jaha det var ju väldans lönt att jag gick upp kl 7 igår, skulle egentligen ner till polisen för att skaffa tillstånd och lite så som man behöver, var där kvart i 8 när dem öppnar 9 sjukt mkt kö, därför var man tvungen att vara där i god tid innan, men när det väl blev min tur typ 3 timmar senare berättar dem att det är na regler sedan en vecka tillbaka om att vi måste ha ett intyg från jbbet så jaha det var bara att gå till jobb ist för att få dessa papper, men dem kunde inte ha dem klara förens på måndag, som tur var så var polis mannen väldigt snäll och stämplade mina papper så jag sliper iaf kön nästa gång jag ska gå ner där :)
 
vart väll hemma vid halv 1 så jag tänkte nämen vi tar väll lite siesta nu, det skulle jag ju kanske inte gjort, elr iaf satt klockan för jag vaknade inte förens halv 8 på kvällen :P
tänkte hur fan ska jag kunna sova inatt men d va nemas problemas, somnade ifs inte förens halv 2 men d e ju som vanligt, sen sov jag till 11 idag :) så nu e jag iaf utvilad
 
jaha vad händer i helgen då???
hm, är ledig iaf och helgen är helt oplanerad, så får se vad som händer det blir nog ut på lite äventyr skulle jag tänka mig :)
 
hopp o hej
 
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0