16/12-12

OMG!!!
julbordet var hur bra som helst. har nog aldrig ätit så mkt som jag gjorde, orkade inte ens efterrätt:-P

helgen har varit ganska lugn var på lost and found marknaden igår, måste säga att jag blev väldigt besviken på storleken hade förväntat mig att det skulle vara större.... claudia fyndade iaf en jeans jacka så vi gick ju inte dit helt i onödan.


hmm.. vad har jag annars gjort..

packat, ska ifs inte åka förens om en vecka men d e lika bra så e d gjort måste dock gå ner på apoteket o väga väskan för tror nog att den väger lite för mkt, och det där med lvervikt blev en dyr historia sist.....

nu blir d lite film mys o sen sängen jobb i morgon, men först måste jag ringa o kolla läget med min alldelles egna skvaller blaska, har ifs skaffat en till då linda ibte hade så mkt koll på vad som händer på festerna o i ute livet så har malin till det. d e bäst att hålla sig uppdaterad:-)


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0