22/11

Har haft en helt underbar dag idag men dagen e inte slut, varit uppe sen halv5 i morse o sovit 2 timmar i natt, gick hemmifrån kl5 var på flygplatsen vid 6, o fick reda på att flyget inte går förens kl10... Altså 2 timmar senare än planerat, men blev bra iaf flyg tåg o sen hämta pappa mig i Malmö sen blev d pizza där, sedan vidare till Linda o överraska henne då hon trodde jag kom imorgon, o tjena blev hon överraskad, Nathalie blev så chokad att hon tappade allt o bara stod o glodde sedan skriker hon saaaaraaah o springer mot mig, sedan var d dags för tvättstugsöveraskning där Linda befann sig, blev ganska förvånad hon med, blev så glada båda 2 så d blev några tårar oxå:)
Både milo o Nathalie har jagat mig hela dagen o vill mysa o busa, känns helt underbart att märka att man verkligen varit saknad, nu sitter jag i soffan med en väldigt nyfiken liten flicka som frågar om o om igen vad jag gör o såklart när vi ska äta godis. Så d blir väll bäst att hämta lite godis o mysa ner oss i soffan, känns helt underbart skönt att vara "hemma" igen:)

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0