6/12-12

Hoppsan hejsan:)
 
hoppas allt e bra med alla där hemma i snöiga scerige,
 
OMG vad jag längtar tills jag ska åka till Sverige, missförstå mig inte trivs som fan här och behövde verkligen komma ifrån allt där hemma och bara vara för mig själv ett tag, men det ska bli så sjukt kul att träffa alla nära och kära:)
 
Har typ redan hela vistelsen planerad,  känns som stressen jag åkte ifrån kommer komma tillbaka ganska så fort, men ska försöka o chilla litta oxå:)
 
 
Har fått ny "roomie" här, Claudia, jätte go tjej, dock stockholmare;) hihi
 
Vi lär oss alla nya ord här nere, fast mest ewa o claudia som inte förstår vissa av orden jag säger, :P
 
Vann en tävling på jobb o ska på JULBORD:) ser fram emot det, ska bli sjukt skoj, e på en svensk restaurang, så det blir svenskt julbord för hela slanten....
 
 
har varit på intervju på annat jobb oxå, fick jobbet, men har inte riktigt bestämmt mg för hur jagska göra än, känns tradet o lämmna allt man precis har lärt sig o alla man precis har lärt känna, men d kan ju vara skoj att pröva annat med  vi får väll se hur det blir..
 
räknar ner dagarna tills jag ska till Sverige, bara 17 kvar:)
 
Ta det nu lugnt i snön o spara lite till mig,
 
 
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0