24/11-12

Hoppsan hejsan,
 
Oj vad denna veckan gick fort..
Fylla ju år förra helgen, tack för alla grattulationer och presenter:)
 
Hade en super mysig dag med tårtbakning o den blev jätte god, sen kom ewas kompis så vi åt middag tårta drack cava och hade film mys med chips o pop corn:) så det var en hel bra dag
 
annars har d inte hänt något spec sen sist, jobbar o står i och har d jätte bra här,
 
har bokat flygbiljett nu när jag fått reda på att jag fick min semester godkännd så mellan den 23/12 och 1/1 får ni se upp i Skåne för då e jag back in the ghetto ;)
 
Dock har jag redan dem flesta dagarna fyllda med skoj, ska fira jul me pappa o farmor o farfar en dag, med mormor, morfar o maja en dag, med linda o co en dag o nyår blir med Linda o co, sen är jag upptagen med min o thereses plan en dag, vi tckte det var så kul vid sjöarna i sommras, så vi har bestämt att campa igen, dock inte vid sjöarna utan i thereses vardagsrum:) hel knäpp idé men vi e ju också inte riktigt helt OK :P kommer bli skit kul:)
 
 
Vi ses snart
 
 
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0