4/11-12

Oj vad tiden går, redan november ju,,
 har precis haft besök här:) Sebbe kom förra fredagen o mamma, björn, elin kom i onsdes och i torsdes kom Malin:) HAr varit full späckat schema med mycket skoj hela veckan, museeum kyrkor parker fotbollsarenan marknader och shooping, har haft helt underbara dagar, men idag har alla åkt hem, så känns ganska tomt just nu men vi ses ju snart igen :)
 
Har även haft ett väldigt stort beslut att ta idag... men har iaf bestämmt mig och det känns bra, kommer bli tufft men allt kan inte vara lätt alltid, o som mamma sa, helldre detta än att sitta vid 50 år o ångra att man aldrig tog chansen, hon sa även till mig att att dem står bakom mig i vilket beslut jag än tar till 200 % och vart jag än är i världen så finns jag alltid i deras hjärtan, Detta värmer så sjukt mktdå familjen betyder allt för mig, jag älskar min familj och hade gjort vad som helst för dem. <3
 
HAr bokat biljett o ska åka till Sverige över jul så hoppas på att jag får semester dem 2 dagarna jag ansökt om, så jag kan stanna lite längre o umgås me familjen o vännerna:)
 
Nu får d bli bingen, e sjukt trött,
 
Sov så gott
 
 
S
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaaaaaaaaaaa, museer o kykor är det du går igång på.

Fotboll förstår jag bättre.
BoIS har nog klart med ny tränare Jörgen Pettersson.
Vem fan är Henrik Larsson.

Snart jul.........vad önskar du dig.........

Snart fyller du år också ju, eller har du fyllt år i år, bara skoja........vad önskar du dig.....

Fånga dagen

Pappa

Svar: jörgen pettersson? spelade inte han i bois innan? hmmm, jag vet inte riktigt vad jag önskar mig, du kan väll sätta ihop ett album med bilder på alla, nya bilder, som jag kan ha här nere:)
Sarah

2012-11-14 @ 10:22:41
Postat av: tessie

Vi längtar efter dig <3

2012-11-16 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0