8/11-12

hej hopp,
 
Jaha, då vart d bara jag o ewa kvar här nu, känns lite tomt att bara vara 2,
 
Har försökt kolla efter telefon abonemang idag, omg vilken djungel o så mkt att välja mellan, får nog ta det imorrn efter jobb o gå ner i stan o prata med dem ist, för alla jäkla hemsidor är på spanska, dock förstår jag det mesta, men inte allt:P
 
bara imorrn kvar på jobb me, sen e d helg:)  ska bli skönt att få sova länge, har ju vart uppe vid halv 7 hela veckan.
 
Å denna helgen ska jag bara va hemma o ta d lugnt, ska inte planera någonting eller göra någonting, bara vara hemma och ta det lugnt o mysa i soffan me Rufus till någon bra film :)
 
Får väll ta o lägga mig o sova nu, upp tidigt imorrn me,,
 
Natti natti
 
S

Kommentarer
Postat av: Pappa

Teleabonnemang, är det inte det du sysslar med hela dagarna.
Kan jag ringa ditt nummer, eller kan du bara ringa mig.

Rufus trivs nog bättre hos dig än i garaget.

Kämpa på o Fånga dagen.

Har börjat julpynta, så grannt så.
Var på vinprovning i går kväll.
Gott o intressant.

Har minst 10 grushögar på gräsmattan, en jävla mullvad, har gett Felix i uppdrag att ta han.

Ha det gott

2012-11-14 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0