15/9-12

Tjenixen:)
 
vart ute förra helgen för första gången här nere, hur skoj som heelst hängde me carro(som jag bor me) och hennes kompisar ut, vart förstpå en uteservering och sen på en bar, drack hallon champagne ;) hihi vart hemma vid halv 4 så va ju ganska okeej,
 
på jobbet är utbildningarna klarra och provet gick toppen högst poäng av alla:) 38 / 40 stolt tjej
nu har vi iaf börjat ta egna samtal d e hur kul som helst, men man frågar mkt  men man lär ju sig med tiden, fick en gubbe i telefon, han vart nog bara snacke sjuk för han pratade om allt annat än d han skulle prata om :P
det är mkt att lära sig med sstem och allting, men jag börjar få kläm på d,
 
får se hur det går nu nästa vecka men d går säkert bra, jobbar 9-15 var dag nu denna vecka, så lite mer kväll om dagarna jämfört med förra veckan när det var 12-18 var dag, fast o andra sidan blev d sov morgon o alla vet ju hur mkt jag Älskar sov morgon.
 
vart på ikea igår, känndes helt sjukt att vara där, allt såg exakt likadant ut, samma namn på grejorna och så, det känndes som man var på ikea i sverige, om man bortser från alla som pratade spanska;) blev lite fynd iaf, paraply, ROSA, ljus, ramar o lite annat smått, så nu väntar jag bara på fotona som ska in i ramarna, så blir här fint:
 
jag har fixat så jag kan se film på mobilen, ooppss ingen bra ide har kollat på typ 5-6 filmer på 2 dagar, känns som jag inte gjort annat, men något kvällsnöje ska man väll ha.
 
 
nä,tbk till filmtittandet ;)
ha d super
 
S

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallon champagne, låter hur gott som helst.

2012-10-02 @ 19:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0