30/9-12

halli hallå;)
 
ooh, förra helgen var d ju festival i stan, det blev ju helt misslyckat, iaf på fredagen, iom att det är så stort så kan man inte gå mellan ställena utan att det tar en hel evighet utan man får ta metron (tunnelbana) elr taxi,, men bestämde mig för att åka ner o kolla läget, va väldans taggad o tänkte ha en stört kul kväll, men ack så fel detblev, kom ner till plaza catalunya, som är ganska stort, när jag kommer av metron, så e där helt dött... komer en bit in o ser en scen, yeah tänkte jag kommer fram, då står där en pers på scenen o spelar piano, o publiken var på 20 pers, mitt yeah blev plötsligt neeeeej, där dog mitt goa humör så åkte hem ist, men lördagen blev hur bra som helst, så tog igen från fredagen också, började me att jag o carro gick o handlade sen lagade vi mat, så kom några vänner till ewa o carro så vi hade lite tjejmiddag här innan vi drog ner på festivalen för att se the kooks.. hade ingen aning om vem d va, men så hör jag plötsligt en låt som jag kan:) ooooh e de dem?? o ja d va d ju :P sen drog vi vidare o gjorde stan osäker med bar besök, blev en sen men helt underbart skoj o trevlig kväll:)
 
i veckan har jag inte gjort så mkt, legat sjuk mesta dels, feber o förkyld...
 
här är det så att man måste ha ett papper (padron) som gör det möjligt att gå till läkaren för att få papper på att man vart sjuk till jobbet, silket jävla jobb asså.... blir trött bara av att tänka på det, det tog mig 4 vändor till de jävla kontoret för att få det, plus en vända till läkaren....o springa o hålla på med det samtidigt som man e sjuk o bara vill ligga hemma o sova är inget kul.
 
har varit lite fixare här hemma i helgen, har satt ben på hyllan i vardagsrummet, som stått utan ben sen jag kom hit o ewa skulle ha satt dit dem men har bara inte blivit av, så det grejade jag:)
Sen fixade jag även dvdn, en skiva hade fastnat i spelaren så d vart ju bara att skruva itu d o fixa ihop d igen  så nu funkar den igen, så igår åt vi kladdkaka och kollade film o hade lite lördagsmys:)
 
idag har malin agerat,,, ja va ska vi kalla d, hon har iaf hållt mig uppdaterad ang elins handbolls matcher, hennes lag vann, båda matcher, kan man vara stoltare över sin lilla syster??? NEJ, hon e såå duktig.
 
nu är det inte så långt kvar till "alla" kommer ner o hälsar på mig, håller på att längta ihjäl mig...
 
ska prata med linda ikväll, sen får det bli en tidig kväll då jag börjar kl 8 imorrn bitti *gäsp*
får nog ta o kolla hur det går för Nathalie med sin burk, saknar dem så tycker gott den kan bli full typ helst igår..
 
ha d så bra, Älskar och saknar er alla <3
 
S

Kommentarer
Postat av: Pappa

BoIs vann i går med 1-0 mot Ängelholm.

Igår sålde vi 324 kanelbullar i Malmö. Bäst i Sverige.

Vi hade KU också förra veckan, vi fick en 8.

Felix hälsar har varit ute hela natten och var inte i uterummet i morse. Men nu när jag kom hem, så kom han o mötte mig. Så glad jag blev.

Möte i Limhamn i morgon, samt BC möte i Malmö på fredag med AW efter åt. Blir nog lugnt o fint.

Har investerat i en bärbar dator, var väl den siste på jorden som köpte en. Ska bara försöka få över mailen på den.

Nej, nu ska jag kolla på fotboll på TV, som omväxling. Ha det bra och var rädd om dig.

Svar: oh, heja bois, bra jobbat med 8:an, fast kan ju dock inte svika lödde så helt överlycklig e jag ju inte...hihi ja han tar sina utflykter den där grabben:) hur lugnt blev det på AW:n då?? nämen ?!?! d e ju tur jag redan sitter ner, fast höll på att ramla av stolen, har DU skaffat en laptoK ?? haha lycka till ha d så bra kram
Sarah

2012-10-02 @ 19:17:12
Postat av: Pappa

Ni har också haft KU, ni fick en fyra. Tyvärr. Bara att ta nya tag.

Men med min huvudräkning är Malmö dubbelt så bra, eller........

2012-11-14 @ 10:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0