16/8-13

Har en ensam stund mitt ute i ingenstans med min trogna C-H :)
Behöver rensa huvudet lite, då e d bästa som finns att bara köra.
Har så mkt i huvudet, men ingenaning om vad jag ska göra, vad är rätt o vad är fel blir d rätt? Finns det något som är rätt eller fel? D är ju upp till mig att bestämma elr?

Känns som att vilket jag än gör så sårar jag någon, frågan är inte vad jag ska göra, frågan är vem ska jag såra??
Helst ingen men vilket det än blir så är d någon som kommer bli det...
Ska jag berätta min djupaste hemlighet så sårar jag många, ska jag inte berätta det så sårar jag någon iaf, vill jag verkligen att hela världen ska veta detta? Hade varit så mycket lättare att ha någon att prata med,


Usch va tråkigt allt det där lät, får ta o berätta något roligt oxå
Rhodos om en vecka:) ska bli skit kul fira pappas födelsedag och bara njuta av sol o bad o såklart drinkar:)

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0