19/12-13

Ho Ho Ho :) nu e d snart jul:) men dock en stor besvikelse att det är plus grader och ingen snö...har vart i kyrkan o sett elin gå lucia vart på d årliga luciakaffet hos farmor o farfar:) änsålänge håller vi igång traditionerna, nu e d snart jul afton, hoppas alla har vart snälla så ni får en eller kanske två klappar:) happ, annars har d ite vart så mkt på sista tiden, passar Nathalie idag då jag är ledig och hon är sjuk, kräkte precis ner min handväska, mattan och soffan, så d va bara till att torka, sen somnade hon gott i soffan igen med blåbärsdrycken i handen, när jag visade fotot på henne och sa det var tur du inte spilde ut d över dig svarade hon bara, men jag är ju söt :) goa unge asså, har inte vart ute hos linda på ett tag, och det märks, för ungarna e d bara jag som gäller, fast d brukar d ju vara:) men som jag har saknat dem, igår satt vi o tittade på tv och mös linda o milo i ena sidan av soffan o nathalie kom o la sig i mitt knä, d e så himla mysigt:) Imorrn blir d partii, wohoo;) får se hur d slutar, sen på lördag e d dop och julmiddag hos berrit med fläskestek mumma... o söndag blir d barnpassning, så har hela helgen bokad i vanlig ordning... nä nu får vi gå om vi ska hinna med bussen.. ha det så bra och god jul på er alla S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0