14/8-14

Varför dras alla djuren till mig och min bil??????
Först älgen, och på dagen exakt 10 månader senare kom vildsvinet...

Det förstör ju så jävla mycket, vi hade tur som klarade oss utan en ända liten skråma, men det förstör ändå...Bilen som ska på verkstad / skroten. och även om ingen av oss fick fysiska skador, så har det satt sig i huvudet på mig... vågar inte köra när det är mörkt ute, har en stor klump i magen så fort jag sätter mig i bilen, när jag kommer av bilen har jag ont i hela kroppen och huvudet eftersom jag sitter och spänner mig som in i helvete och har full koll på allt både på och omkring vägen, är livrädd att det ska hända igen och nästa gång har jag kanske inte den turen? att krocka med två av dem största djuren du kan köra på här nere och klara sig utan en ända smärta är ett under, så vad händer om det blir en gång till...

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0