27/2-14

förkyld som F A N så blev ingen resa till mormor maja idag inte, vill inte riskera att smitta ner henne ju,, annars hade d stått flytt på schemat idag.. men d fixar mormor & morfar.

ikväll blir d bingo me linda, hoppas på miljonen, d e ju trotts allt miljonbingo;)

annars inget nytt jobbet går bra, skolan går bra, ska ut på praktik nästa vecka kan knappt vänta ska bli så jäkla roligt ....

hmm... jo har börjat me min lista:P
50 saker jag ska göra innan jag dör, haha ska bli kul o se vad som kommer me på listan o hur många man hinner göra :)

helgen gick fort som vanligt med helgerna, den va dock fylld med massa kärleksförklaringar, bråk och tårar, bläääää dock lite skratt med tur e väll d pallar inte me sånt drama, hade väntat mig d från en bunke brudar, men detta e vuxna men, eller vid närmare eftertanke kanske ett gäng små pojkar bara, hur som helst, dem kan komma med hur många kärleksförklaringar dem vill, mitt hjärta är inte öppet för någon av dem. det tillhör fortfarande DIG!!!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0