16/7-14

Tjolahopp:)

hemkommen från ett varmt och underbart Barcelona,
Ville verkligen att min bästa vän skulle se vad som för ett tag var en del av mitt liv och oj vad vi hade skoj, och hon uppskattade verkligen allt, även när vi kom hem var hon fortfarande helt uppspelt över det, det är just det som gör det ännu bättre:)

Så tillbaka till verkligheten, tillbaka till vardagen det får mig att inse hur mycket jag saknar Barcelona, alla jag lärde känna där, allt jag fick uppleva och vara med om, men om ett år är jag klar med studierna och vem vet vart det bär då? kanske tillbaka till Barcelona, kanske någon annanstans, jag tål inte värmen där nere, men är trött på skit vädret här hemma, är trött på det mesta här hemma, framförallt att bara gå på timmar, att inte gå på schema och inte kunna planera framöver e d som e värst...

Nä, här kan vi inte sitta hela dagen, för idag är det faktiskt sol hemma;)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0