10/9-17

Söndag = slappedag, så blev det inte riktigt idag, lek och bus hela morgonen från halv 8... Sedan blev det en tur till mamma som bjöd på äpplepaj med vaniljsås till Hugos förtjusning vet dock inte om han hann smaka den och det mesta fick nog Muzze :) Det var full rulle hos mamma, hugo springer hit o dit hela tiden med muzze efter sig. väl hem komna sa hugo godnatt så jag passade på att göra lite roliga saker som att städa och tvätta wohoo.... och ja jag vet det är långt till jul... men jag har slått in alla julklappar idag :) jag e lite knäpp, men nu slipper jag ju göra det sen :) Maja har sovit igenom stort sett hela dagen och har inte en aning om vad vi andra pysslat med (som vanligt altså) Efter middagen blev det bad för hugo, han hade återigen mer mat på magen än i den... Det blev dock en tidig kväll för våran lille prins som fick feber och gick och la sig redan klockan 7. Så resten av kvällen har vart massa maja mys och lite sysslor. Nu kallar Maja på mig så nu blir det lite mat och sen säger även vi natti för idag. S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0