11/9-17

oh vad vi har sovit idag, väldigt välbehövligt i sjukstugan, vi e alla lite småförkylda och halv dåliga... sov till 8 idag sedan sov vi middag i 3,5 timmar :) Resten av dagen har bestått av massa bus innan Zebbe kom hem, då blev de goe middag med kotlett med sås o potatis. Sen var det syskon mys i soffan Hugo satt fint i soffan och tittade på barnprogram och Maja var väldigt välkommen i knäet, skratt och "prat".. man kan bara njuta och vara riktigt glad när dem tittar på varandra och man ser hur glad Hugo är för sin lillasyster, det värmer i mamma hjärtat och man undrar väldigt mycket vad det är han säger till henne. Senare kom Caroline på besök och busade lite innan det var dags för sängen, Hugo o Zebbe sover sedan några timmar jag och Sara har hunnit spela lite kort och Maja har precis fått mat, alla nöjda och glada så nu myser jag ner mig i soffan en liten stund innan jag oxå säger natti natti. Det är ju dags för dagis imorrn så då får vi vara vakna o pigga. S

Kommentarer
Postat av: Pappa%2520PeO

Klart man tycker om sin lillasyster.

2017-09-17 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0