14/9-17

Idag har varit en fartfylld dag med mycket skratt, lek och bus. Vi började med att lämna Hugo på dagis, han skulle gå dit idag och körde lillasyster i vagnen hela vägen dit. Sedan åkte jag och Maja till bvc för koll och läkarbesök. allt såg bra ut hon följer sin kurva fint och fick OK i rumpan av läkaren också :) Sen åkte vi till Willys för o handla o prata träffa pappa, men som vanligt sov Maja så det blev inte så mycket morfar prat ;) Efter det blev det hem för en liten paus med lite mat och mys innan vi gick för att hämta storebror, Hugo sov när vi kom så fick väcka honom och sen fick vi gå på jakt efter dem flesta av hans kläder som ingen hade någon aning om vart dem fanns men vi lyckades och hittade alla plaggen :) Efter dagis blev det en snabb tur hem för lite mellis sen kom Caroline och Theo så åkte vi till lödde för att hälsa på på jobb. Allt var sig likt och jag saknar inte det... saknar mina gamlingar och kolleger men absolut inte stället. Väl hemma igen blev det middag och sedan busade Hugo och Theo på Hugos rum och dem dansade till babblarna och hade väldigt roligt tillsammans, så kul att se Hugo med någon i sin egna ålder. Efter hela dagen full av besök hit och dit är vi ganska trötta o Hugo sover sen ett tag tillbaka, Zebbe har precis gått o lagt sig och nu gör jag och Maja detsamma... Nattis S

Kommentarer
Postat av: Pappa%25252520PeO

Oj, det knackar på dörren.
Söndag och klockan är åtta.
Undrar vem det är.
Får gå ner o öppna.

Och det var Sarah med H o Hugo, så glad jag blev.

Fika o småprat.
Underbart.

TACK

2017-09-17 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0