24/9-17

Allt har rullat på som vanligt i veckan, dagis går bra Hugo trivs som bara den och blir lika glad varje dag när man hämtar honom. I torsdags var svärmor på besök och fick följa med o hämta på dagis, sen blev det massa lek och bus och pizza till middag. I fredags var mormor, morfar och mamma här och fikade lite och hade även med sig blöjor, vilket vi hade köpt tidigare på dagen också, så nu har vi blöjor till halva Asmundtorp känns det som... Helgen har varit hyfsat lugn, bestått av städande och kalas i går som var trevligt med god mat.. Hugo var glad för maten och tuggade i princip från det vi kom till vi gick därifrån... Maja har sovit första natten på sitt egna rum, gick jätte bra sov gott hela natten och vaknade vid 6 och fick mat och sedan sov hon vidare till 10. Så det var inga problem att sova själv :) Helgen avslutades med en slappe söndag och lite kvälls fika hemma hos pappa med alla djuren ;) Nu sover Hugo och Maja ska ha mat o sen ska hon också sova, Zebbe ska också gå o lägga sig så nu ska jag slänga mig i Soffan och ha egentid. Natti natti S

Kommentarer
Postat av: Pappa%2525252520PeO

Känns bra att veta att du har blöjor till halva Asmundtorp-
Ifall det blir akut behov på Vävstigen, så kommer jag och hämtar.

Puss o Kram

PS Djuren hälsar

2017-10-03 @ 20:36:11
Postat av: Pappa

Hej

Jag kollar här en gång i månaden.

Bara så du vet.

Du är bäst

2018-11-24 @ 15:44:07
Postat av: Pappa PeO

Bara kollade lite, tack för besöket igår.

Blir alltid lika glad när ni kommer.
Vilka underbara kids, du har.
Och vilken underbar mamma du är.

Med vänlig hälsning En stolt pappa

2019-10-26 @ 14:10:53
Postat av: Pappa PeO

Kämpa på i trädgården.
Med stenar o trädäck.
Borde gå fort, när både Hugo o Maja hjälper till.

Ha det gott

2020-01-25 @ 15:04:04
Postat av: Pappa PeO

Tack för dagen/natten i Skånes Djurpark.
Så duktiga kidsen var o vilken enerigi.
Såååå mysigt när Hugo kröp in till mig o ville
kolla på film.
Jag blev helt rörd.

Ha det gott

2020-07-26 @ 14:41:17
Postat av: Pappa PeO

Hej igen.
Snart din födelsedag.
Tänk att du blir 32.
Helt galet vart tog alla åren vägen.
Och så fort det går.
Njut av tiden......
Love you

2020-10-24 @ 13:02:35
Postat av: Pappa PeO

Då var vi inne i mars.
Och en kusin är på gång.
Passade Hugo o Maja samtidigt för första gången, för någon vecka sedan.
Alltid ett nöje. Dom är så underbara.
Snart debut för Dino.

Kämpa på. Du är bäst.

Med vänlig hälsning Pappa PeO

2021-03-27 @ 17:12:02
Postat av: Anonym

Då var vi inne i mars.
Och en kusin är på gång.
Passade Hugo o Maja samtidigt för första gången, för någon vecka sedan.
Alltid ett nöje. Dom är så underbara.
Snart debut för Dino.

Kämpa på. Du är bäst.

Med vänlig hälsning Pappa PeO

2021-03-27 @ 17:13:02
Postat av: Pappa PeO

Sitter o lägger till Cmore på min padda.
Fixade det........
Du har precis ringt, du o Linda o en tjej till var i Flyinge i en obemannad affär, du köpte Monster, nudlar o kakor....
Älskar alla dina samtal, fast det kanske inte verkar så alltid, när jag är SÅÅÅ stressad.
Men bara ring........ jag svarar alltid
Du är bäst

Med vänlig hälsning Pappa PeO

2021-09-13 @ 21:47:26
Postat av: Pappa PeO

Då firade vi julafton här igår. Hugo var dålig, men kom till tomten. Gick jättebra, alla var glada o snälla även tomten.
Inte ens Sassa skällde på tomten.
Nu ringde du precis från Willys, brunkålen var slut. Men jag har. Ses sen

2021-12-19 @ 16:49:12
Postat av: Pappa PeO

Över ett år sedan jag skrev.
Läst igenom alla inläggen.
Du skriver jättebra.
Tårarna rinner nerför mina kinder.
Glädjetårar givetvis.
Är så glad att just du o Malin är mina barn.
Ni är det bästa jag har.
Och nu ska jag få mitt femte barnbarn.
Så underbart.
Tack för att ni finns.

2023-01-23 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0