9/9-17

Efter en heldag med Sara igår med massa lek och bus var Hugo helt slut och somnade redan klockan 7 på kvällen, skönt tänkte jag som hade fått feber och tänkt gå o lägga mig tidigt... NEJ mamma tänkte Maja, så vi fick snällt vara uppe en stund till men med lite febernedsättande så fick jag tillbaka alla krafter och jag o Maja städade huset mitt i natten när grabbarna låg o sov gott, vid 2 inatt tyckte vi det var dags att sova lite.. eller ja, jag tyckte än en gång hade jag helt fel... för då bestämde Maja sig för att mamma behövde nog tvätta lite också så hon kräkte ner hela sin säng och mamma fick bädda om... tillslut somnade vi iallafall och fick sovmorgon till halv 8.. då var lillan hungrig igen . Efter mat och blöjbyte så vaknade storebror också, så nu har han fått välling, ny blöja och håller full låda här, jag har på ca 2 timmar röjt undan 3 gånger och fler kommer det bli under dagen, men va gör väl det om hundra år ;) Maja sussar gott i vagnen och Hugo är fastklistrad framför barnprogram med pappa (vet inte vem som gillar det mest) så nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av lugnet en liten stund innan det blir storröjning i källaren idag. S

Kommentarer
Postat av: Pappa%20PeO

Bara att vänja sig att Hugo o Maja bestämmer.

Du får passa på och ta egen tid, när tillfälle ges.

Med vänlig hälsning Pappa PeO

2017-09-10 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0